O braku vojvotkinje i vojvode od Saseksa već neko vreme kruže glasine da stvari ne stoje baš najbolje.

Megan Markl retko pokazuje svoju decu na društvenim mrežama, ali ovog puta je za to imala poseban razlog, pa je napravila presedan. Naime, vojvotkinja od Saseksa predstavila je svoj novi brend "As Ever", a ovim povodom pokazala je kako s ćerkom Lilibet Dajanom bosonoga trči po travnjaku.
"Neki od vas su možda čuli šuškanja da nešto stvaram. Za dve nedelje kreće moja serija na Netfliksu, ali postoji još nešto na čemu sam radila. Oduševljena sam što vam mogu predstaviti As Ever (Kao i uvek) - brend koji sam stvorila i u koji sam uložila svoje srce. "Kao i uvek" znači "kao što je uvek bilo" ili neki čak kažu "na isti način kao i uvek". Ako me pratite još od dana kada sam stvarala The Tig, znaćete da to značenje za mene ne može biti istinitije" , napisala je pa dodala:
"Ovo novo poglavlje nastavak je mog jezika ljubavi, dok spajam sve što cenim — hranu, baštovanstvo, zabavu, promišljen život i pronalaženje radosti u svakodnevici. Nastaviću sa vama da delim sitnice iza kulisa dok se budemo spremali za lansiranje i jedva čekam da se dočepate svega što smo stvorili. Šaljem vam puno ljubavi... Kao i uvek, Megan."
Inače, ova objava dolazi u jeku šuškanja o razvodu od princa Harija i Megan. Naime, Veniti Fer je u januaru ove godine objavio kako je neko iz tima Megan Markl kupovao knjigu čija je glavna tema bio razvod. Zbog toga su počele još jače da kruže glasine kako je brak odbeglog kraljevskog para na klimavim nogama.
Uz to, ruski mediji nedavno su pisali da je princ Hari hitno hospitalizovan zbog nervnog sloma, koji je navodno doživeo zbog pritiska supruge koja ne prestaje da radi na tome da bude u centru pažnje iako joj se mnogi smeju i misle da joj je svaki korak koji je napravila od kada je napustila dužnosti u kraljevskoj porodici, čist fijasko.
Ipak, te glasine su brzo opovrgnute, i za sada niišta ne ukazuje na to se Hari i Megan zaista razvode. U javnosti se zaista kao par pojavljuju nešto ređe nego ranije, a prošlog leta marketinški stručnjaci za britanske medije objasnili su da im sve to izgleda kao nova PR strategija.