Najpopularnija društvena mreža dobija novi izgled
Instagram dobija novo "vizuelno osveženje", a to će se odnositi na novi logo, font i marketinški raspored preko celog ekrana. Kako se navodi u kompaniji, novi dizajn stavlja sadržaj u centar sa fokusom na jednostavnost i samoizražavanje.
Pročitajte još: Naučnici u Japanu koriste magnetnu rezonancu za ČITANJE SNOVA: Evo po kom principu funkcioniše
Gardijent
Za novi logotip, gardijent, koristili su inovativan proces 3D modeliranja kako bi ga učinili živahnijim.
- Uzbuđeni smo što možemo da oživimo Instagram iskustvo, kroz energiju našeg ponovo zamišljenog gardijenta - navodi se u saopštenju kompanije.
Novi tip slova: Instagram Sans
Tokom dizajniranja Sansa, cilj je bio da font postane globalno dostupan, a to je postignuto partnerstvom sa jezičkim stručnjacima širom sveta, kako bi se društvena mreža prilagodila globalnim pismima, uključujući arapska, tajlandska i japanska.
Pročitajte još: Gugl je još pre dve godine najavio da će imati opciju o UPOZORENJU na zemljotres: Evo kako da je aktivirate
- Instragram Sans inspirisan je elementima dizajna, koji naša zajednica vidi svaki dan, našim logotipom i natpisom. Naš novi font naglašava naš poseban identitet. Novi tip slova biće deo Instagram Storija i Reelsa - zaključili su u kompaniji.
Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU