Iako se Google kompanija do sada nije proslavila razvojem društvenih mreža, ovo je prva komapanija koja će pokušati da se ozbiljno suprostavi kineskoj senzaciji
Popularnost društvene mreže TikTok bacila je u senku Facebook, ali i Snapchat i Instagram za izuzetno kratko vreme. Ipak, možda i ova društvena mreža ode u drugi plan plasiranjem YouTube Shorts aplikacije.
U poslednje vreme sve je popularnija još jedna mreža, kineski TikTok koji je baziran na kratkim videozapisima, a prema poslednjim podacima instaliran je na više od 1.5 milijardi puta.
Shorts nije posebna aplikacija, već će biti integrisana u aplikaciju YouTube.
TikTok uskoro bi mogao da dobije konkurenta u Google kompanije. Naime, američki internetski div Google uskoro namerava da predstavi novu društvenu mrežu, odnosno viralnu platformu za videozapise Shorts, pri čemu to ne bi bila posebna aplikacija, već će biti integrisana u aplikaciju YouTube.
Pročitajte još: Kako da bezbedno kupujete preko interneta u doba pandemije korona virusa?
Iz kompanije Google računaju i na veliki broj kreatora video zapisa i YouTube zvezda, koji su već izgradili svoj virtualni ugled i prate ih milioni ljudi na tom servisu pa veruju da će se i oni prikloniti Shorts-u kao novom načinu stvaranja i plasiranja viralnih video zapisa.
Šta sve pruža?
YouTube Shorts je najozbiljniji pokušaj tehnoloških kompanija iz Amerike da se suprostave rastu TikTok-a, smatraju stručnjaci.
Unutar te platforme, koja će omogućiti snimanje i deljenje kratkih video zapisa, moći će da se koristi postojeći katalog licencirane muzike kao pozadina u video zapisima.
Trenutno, nije poznato više detalja oko pokušaja Google kompanije da ostvari uspeh i u polju društvenih mreža.