Video snimci sa podacima o glasovima i pobedniku na predsedničkim izborima u Americi u minuti dobiju milione pregleda
Milioni pregleda u samo nekoliko minuta! Hakeri su video snimke sa grafikom i lažnim iznošenjem podataka o glasovima iskoristili i za jedan dan zgrnuli velike količine novca kroz YouTube sistem monetarizacije od reklama.
Pročitajte još: NAJBOGATIJI! Da je mario za novac, Tesla bi kada je umro imao TAČNO OVOLIKO NOVCA NA RAČUNU! (VIDEO)
TODAY IN FAKE NEWS: Several YouTube channels live streaming “Election Results” showing same projected election graphic as “results.” No election results currently available as polls still open. First polls close at 7pm EST. Thousands watching streams. One stream is monetized. pic.twitter.com/VoJvFgIGDa
— Def Noodles (@defnoodles) November 3, 2020
Prema pisanju više američkih medija, brojni YouTube kanali su iskoristili izbore za lažne uživo strimove, na kojima predstavljaju rezultate glasanja pre onih službenih podataka. Obzirom na milionsku publiku tih strimova i video zapisa, hakeri su prikupili velike svote novca.
Nakon upozorenja brojnih korisnika koji su uočili ove lažne vesti, YouTube je započeo veliku akciju brisanja i blokiranja tih sadržaja.
Pročitajte još: Da li bolujete od NOMOFOBIJE, a da niste ni svesni da IMATE OVU DIJAGNOZU?
UPDATE: TeamYouTube removes live streams giving fake election results. They say “Our policies don’t allow spam, scams, or deceptive practices on YouTube—we’re keeping a close eye on content related to the election & will continue to remove content that violates these policies.” pic.twitter.com/JOpwfwcmS8
— Def Noodles (@defnoodles) November 4, 2020
Pročitajte još: Tehnološka POBEDA: Evropol razbio mrežu za komunikaciju koju su koristile HILJADE KRIMINALACA
- Uklanjamo stimove uživo koji krše smernice naše zajednice. Uspostavili smo politiku koja zabranjuju neželjenu poštu, obmanjujuće prakse i prevare i bićemo oprezni u pogledu sadržaja koji se odnosi na izbore - naveo je Google svojoj objavi na društvenoj mreži Twitter.
Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU