Veliko istraživanje pokazalo je ono što se spekuliše već godinama, posebno nakon što su nekoliko puta isplivali privatni podaci korisnika
Društvena mreža u koju korisnici imaju najmanje poverenja je upravo Facebook, a slede ga TikTok i Twitter.
Pročitajte još: NAJBOGATIJI! Da je mario za novac, Tesla bi kada je umro imao TAČNO OVOLIKO NOVCA NA RAČUNU! (VIDEO)
Istraživanje časopisa Business Insider, pod nazivom Insider Intelligence "US Digital Trust Survey" ispitivala je poverenje korisnika u društvene mreže na kojima imaju svoje naloge. Poverenje su pre svega merili po pitanju zaštite informacija i pružanja sigurnog prostora za razmenu mišljenja i stvaranje kreativnog sadržaja.
Pročitajte još: Tehnološka POBEDA: Evropol razbio mrežu za komunikaciju koju su koristile HILJADE KRIMINALACA
Fokus je bio na pet kategorija, sigurnost, legitimnost, zajednica, iskustvo sa oglasima i relevantnost oglašavanja na devet najvećih društvenih mreža, Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest, reddit, Snapchat, TikTok, Twitter iYouTube
Pročitajte još: NE NASEDAJTE! Napravite sami NEOPHODAN deo za MOBILNI (VIDEO)
Podaci pokazuju da su korisnici izgubili poverenje u Facebook, posebno posle slučaja sa Cambridge Analytic koja je pre dve godine ozbiljno poljuljala poverenje korisnika.
Slede ga TikTok i Twitter, obzirom da čak petina njihovih korisnika nema poverenja da će te društvene mreže zaštititi njihove privatne podatke.
Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU