Viber se pohvalio povećanjem broja korisnika, ali i većim brojem poruka i poziva tokom poslednje dve nedelje
Pandemija koronavirusa rezultirala je povećanim kapacitetima primarnih usluga u aplikaciji Viber i pokrenuli brojne inicijative kako bi podstakli pozitivan stav kod svojih korisnika. Rezultat je bitno povećanje u korišćenju aplikacije širom sveta.
Najpopularnije usluge trenutno su grupne poruke i pozivi. Broj poslatih grupnih poruka povećao se za 134%, a broj grupnih poziva koje je primio prosečni korisnik Viber aplikacije u poslednje dve nedelje povećao se za 370%.
Pročitajte još: I Skype pravi istupe u doba Korona virusa: Ostvarite poziv bez prethodne prijave
Iz Vibera ističu kako se broj dnevno aktivnih korisnika Vibera tokom marta povećao za 18%, dok je dnevni broj novoregistrovanih korisnika porastao za 25%. LJudi sve duže razgovaraju pa se tako trajanje poziva povećalo za 35%, a korisnici su i za 75% povećali broj poslatih video zapisa.
- Tokom ovih izazovnih vremena prilagođavamo se i pomažemo prijateljima i porodicama, učenicima i učiteljima, zaposlenima i partnerima ostati u neometanom kontaktu. Korisnici se oslanjaju na nas i nastavićemo unapređivati njihovo iskustvo sa platformom uz pružanje slobodne i sigurne komunikacije za sve- izjavio je Đamel Agaoua, izvršni direktor Rakuten Viber.
Pročitajte još: Uz pomoć TRI aplikacije sredite vaš profil na mrežama kao profesionalac
Viber je reagovao i na trenutne potrebe korisnika pa su tako u proteklih nekoliko nedelja uveli i neke novosti u aplikaciji. Među ostalim, broj ljudi u glasovnim pozivima putem Viber aplikacije povećao se sa 5 na sve do 20 osoba.