Oglas
· · Komentari: 0
Istorijat

Ovaj auto sada IZBEGAVA sudare, ali i pazi na decu i kućne ljubimce!

Za 20 godina "Hjundai" je prodao 5.260.000 primeraka "santa fea" , a uskoro stiže i nova verzija

NASLOVNAHyundai-Santa-Fe-2018-present.jpg
Foto:"Hjundai"
Oglas

Kompanija "Hjundai" je svoj SUV "santa fe", četvrte generacije predstavila 2018. godine. U odnosu na prethodnika ima značajno poboljšanu unutrašnjost i najnovija "SmartSens" tehnološka rešenja, koja su mu donela i epitet jednog iod najbezbednijih vozila u klasi.

Tako na primer automobil sam skenira površinu od 180 stepeni iza vozila, "budno prati" šta se događa ispred i ako zatreba sam aktivira kočnice da bi izbegao sudar.

"Santa fe" iz 2001. (Foto:"Hjundai")

Ova četvrta generacija nudi i još inovativnije sisteme poput ultrazvučnog senzora za detektovanje kretanja dece i kućnih ljubimaca na zadnjem sedištu i upozoravanje pri izlasku iz automobila.

Vozaču ovaj automobil pomaže i tako što mu sve bitne informacije o vožnji, koje se inače prikazuju na instrumemnt tabli ili centralnom displeju emituje na vetrobranskom staklu ("šoferšajbni").

Pročitajte još:Hjundai protiv korone: Nema Sajma automobila, pa novitete predstavljaju „onlajn“

- "Santa Fe" je bio prvi "Hjundai SUV "i jedan je od naših najdugovečnijih modela, što ga čini ključnim modelom ne samo na globalnom nivou, već i u Evropi - kaže Andreas-Kristof Hofman, potpredsednik marketinga i proizvoda u "Hjundai motor Evropi" - "Santa Fe" nastavlja da se razvija u pogledu dizajna, tehnologije, prostornosti i udobnosti.

Više detalja o novoj, poboljšanoj četvrtoj generaciji modela,koja će imati i električne motore, biće otkriveno. Kažu u ovoj komapniji, u bliskoj budućnosti.

Foto:"Hjundai"

Prva generacija modela koji je nazvan po američkom gradu predstavljena je 2001. Bio je prvi SUV kompanije "Hjundai motor" i igrao je važnu ulogu u pozicioniranju brenda u SUV segmentu. Tokom proteklih 20 godina, "Hjundai" je prodao više od 5.260.000 primeraka "santa Fea" u svetu.

Druga generacija "santa fea" (2006-2012) dobila je novi 2.2. dizel motor i 2.7, benzinski agregat osnažen sa V6 pružajući značajno unapređeno upravljanje i sportsku vožnju, uz širok raspon voznih karakteristika za različite vremenske uslove.

Pročitajte još:Novi "hjundai veloster N" sprinta do stotke za 5,6 sekundi

Poštujući zahteve kupaca za što bezbednije vozilo, druga generacija modela Santa Fe ponudila je veliko unapređenje bezbednosnih sistema na vozilu, vrlo naprednih za to vreme.

Treća generacija (2012-2018) je predstavljala veliki pomak za "Hjundai", nudeći još veći komfor i kvalitet, motore i poboljšanu efikasnost. Redefinisanjem dizajna i performansi, okrenutim ka udobnosti i imidžu, "Hjundai" je napravio veliki pomak od funkcionalnog terenca ka "liajf-stajl" vozilu.

Četvrta, još uvek aktuelna generacija "santa fea" rekosmo, predstavljena je 2018. i kako je najavljeno, sada se očekuje nova verzija.

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Pošalji komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas