Bavarski proizvođač objavio prve zvanične fotografije i tehničke detalje redizajnirane "Serije 5" sa dve "plag-in" hibridine verzije
Čini se da je pandemija korona virusa samo ubrzala neke stvari u automobilskoj industriji! Jer, ko bi mogao i da zamisli pre nekoliko meseci da će svetska premijera, jednog itekako važnog modela za bavarskog giganta "BMW" biti održana onlajn!
I to "Serije 5"! Automobilski div "BMW" predstavio je novu "peticu" objavivši prve zvanične fotografije i tehničke detalje.
Predstavljeni su i sedan i karavan model. Model za 2021. je u stvari restilizovana postojeća verzija. Spolja nema toliko izmena sem kod svetlosnih grupa, trapezoidnih izduva, dok kod "M sport paketa" imamo nove branike, napred znatno veće usmerivače vazduha, na poklopcu prtljažnika je uočljiv spojler...
U unutrašnjosti dominira 12,3 inčni ekran multimedijalnog sistema "iDrive 7". Displej iste veličine nalazi se i na instrument tabli.
Pročitajte još;Ovaj auto troši kao upaljač, ali ga šalju u istoriju (Video)
Naravno ovaj multimedijalni sistem je vrh tehnologije i kompatibilan je i sa smartfonima bilo d su Android i Epl.
Ono što je najvažnije je paleta agregata koju je "BMW" izabrao za svoj model. Pored "blagog hibridnog sistema" od 48 volti, u ponudi su sad i dva "plag-in" hibrida.
Osnovni model "520 i" ima 2.0 benzinski motor sa 184 KS i osmostepeni "steptronik" automatski menjač.
Snažniji "530 i" ima 252 KS, isti tip menjača, ali i mogućnost pogona na sva četiri točka.
Verzija "petice" sa oznakom "540i" ima motor od3.0 litara radne zapremine sa šest cilindara koji razvija 335 KS. Automatski menjač ima osam stepeni prenosa a pogon je ili na zadnje ili na sva četiri točka.
Najsnažniji benzinac je "BMW M550i xDrive" sa motorom od 4,4 litra radne zapremine i osam cilindara. On, uz pomoć osmostepenog "steptronik" automatskog menjača isporučuje zavidnih 530 KS ( obrtni moment je 750 nm i garantuje potoke adrenalina kod vozača.
Pročitajte još: BMV ulaže više od 30 milijardi evra do 2025!
Bavarci ni ovog puta nisu zaboavili ljubitelje dizelaša. Tu je "520 d" sa 2.0-litarskim motorom koji daje 190 KS i pored pogona na zadnje točkove ima i verziju sa pogonom na sva četiri točka. Verzija " 530d 2 ima motod od 3.0 litara sa šest cilindara i 286 KS.Naravno i verziju sa pogonom na sve točkove.
Najjači dizelaš je "540d xDrive" sa motorom od 3.0 litara radne zapremine, šest cilindara i340 KS.
Rekosmo da su u ponudi i dve "plag-in" hibrid verzije.
Model "530e" ima benzinski motor i elektromotor ukupne snage 292 KS. Samo koristeći struju može da pređe 60 kilometara maksimalnom brzinom od 140 km na čas.
Snažniji "plag-in" hibrid "545e xDrive" ima ukupnu snagu od 394 KS ali i on ima domet samo na struju od 60 km i istu maksimalnu brzinu od 140 km na čas kada se koristi samo elektromotor.
Hibridne verzije imaju potrošnju od oko 2,0 litara benzina na 100 kilometara!