Ogromne drumske lađe mogu da sprintaju do "stotke" za 4,1 sekundu!
Ionako moćnim, izuzetnim automobilima kao što su "SQ7" i "SQ8" nemački automobilski div "Audi" ugradio je još moćniji benzinski bi-turbo motor "TFSI" sa 4.0 litara radne zapremine i sa osam cilindara u V rasporedu!
Razvija 507 KS i ima 770 nm obrtng momenta! Zato i ne čudi da oba ova vozila,prave drumske krstarice, mogu da sprintaju kao sportski automobili.
Od 0-100 kilometara na čas stižu za 4,1 sekundu, a koliko su nadmoćni na drumu dočarava nam i podatak da je ubrzanje od 80 km na čas do 120 km na čas nestvarnih -3,8 sekundi!
Teško je i zamisliti koju bi maksimalnu brzinu mogla da postignu ova dva modela "Audija" ali su iz sigurnosnih razloga u Ingolštatu rešili da elektronski ograniče maksimalnu brzinu na 250 kilometara na čas!
Pročitajte još:Sa ovim elektromobilom moći ćete da odete iz Beograda do Niša i nazad BEZ DOPUNE baterije
Ovi snagatori su se već odomaćili na američkim drumovima, a uskoro će krstariti i u Evropi. Automobili imaju standardne točkove od 20 odnosno 21 inč, ali se opcionalno mogu naručiti točkovi, naravno od lakih legura, i od 23 inča.
Potrošnja goriva se kreće u proseku od 12 litara na 100 pređenih kilometara. Emisija CO2 u atmosferu je oko 275 grama po preženom kilometru, ali ne verujemo da bi većina ekološki nastrojenih vozača odbila ovakav poklon na četiri točka!
Nemamo dovoljno prostora da nabrajamo šta sve od opreme ova dva automobila imaju, a nismo uspeli da se dosetimo šta nemaju. Jedino onaj aparat za espreso koji je svojevremeno nuđen u "fijatu 500L"...
Pročitajte još; Rođen novi auto-gigant "Stelantis"!
U standardnoj opremi je čak i adaptivno vazdušno ogibljenje i pogon na sva četiri točka.
Prodaja u evropskim salonima počinje ove jeseni, a cena, za sada imamo podatak samo za nemačko tržište je 93.287,40 odnosno 101.085,72 evra. Naravno za standardne verzije.