Model predstavljen 12. marta 1947.Napravljena samo dva primerka.Za volanom bio i legendarni Tacio Nuvolari
Iako je dugo odolevao da počne pravljenje "drumskih" automobila, Enco Ferari koji je osnovao "Skuderiju Ferari" (16. novembar 1929.) je 1947. poklonio svetu model "ferari 125 S" (12. marta), automobil koji je imao izuzetan uticaj na razvoj superautomobila.
Pročitajte još: Postoji 12 generacija "Tojota korola": Pogledajte kako je tekao put najprodavanijeg modela automobila u svetu! (Foto)
Istine radi, ovo nije bio prvi drumski automobil Enca Ferarija
Čuveni italijanski maestro automobila je 1940. napravio model "Auto Avio Costruzioni 815" ali on nije poneo oznaku "ferarija" zbog nerešenih imovinskih prava ( u to doba) sa "Alfa Romeom"...
Prvi drumski auto sa bedžom "Propetog konjića" (Cavallino Rampante) je premijeru imao na ulicama Maranela.
Imao je motor od svega 1,5 litara zapremine ali i 12 cilindara, naravno u V rasporedu! Dizajnirali su ga Đoakino Kolombo i Đuzepe Buso uz saradnju sa Luiđijem Bjazijem.
Pročitajte još: Automobil koji nije na prodaju i NEMA CENU: Ima ih samo 4 na svetu, a onda se začulo REŽANJE "LJUTE MAŠINE" (FOTO)
Posle prve vožnje ulicama Maranela dva meseca kasnije 11. maja 1947. automobil je imao debi i na pisti u Pjaćenci. Za upravljačem je bio, beleži automobilska industrija, Franko Korteze.
Iste godine, kada je za upravljačem bio legendarni Tacio Nuvolari (pobednik prve i jedine gran-pri trke u Srbiji "VN Beograda 1939") zabeležena je pobedu na Gran-priju Parme (ukupno šest te godine).
Napravljeno je samo dva primerka ovog modela. Kada bi se danas našao na nekoj aukciji, svi veruju da bi srušio sve do sada postignute, višemilionske cifre za oldtajmere, jer mnogi ga smatraju "krunskim draguljem" u Ferarijevoj imperiji.
- MOTOR: V 12
- ZAPREMINA: 1.496 ccm
- SNAGA: 118 KS
- MASA: 650 KG
- MENJAČ: 5-stepeni, manuelni
- 0-100 km/č: 8,5 sek.
- MAKSIMALNA BRZINA: 170 km/č.
- Foto:Promo