Važna je BOJA OTIRAČA: Evo šta znače crvena i zelena i kada možemo da biramo crnu

Kristina LJubisavljević

14. 11. 2022. 000000 13:00

Foto: Profimedia

Ulazni prostor je neki vid filtera koji propušta energiju spolja i izbacuje određenu energiju iz kuće.

Postoje određena pravila za uređenje hodnika i ulaznih vrata prema feng šuiju, a energetski efekat može imati i otirač ispred vrata, kako ističu feng šui stručnjaci. Oblik otirača određuje se na osnovu položaja vrata, odnosno ka kojoj strani su okrenuta.

Ako su vrata okrenuta ka severu, onda bi oblik tepiha trebao biti okrugao. Ako su okrenuta prema jugu, onda je bolje dati prednost pravougaonom ili kvadratnom tepihu. Naravno, sever se odnosi i na severozapad i severoistok, a jug za jugozapad i jugoistok.

Pročitajte još: Trendovi kuhinje za 2023. godinu: Dizajneri enterijera ističu da dolaze velike promene

Prema feng šuiju, boje imaju određeni značaj i energetskusimboliku. Kada je reč o boji otirača, crna je dobar izbor ako je dobro osvetljenje u vašem hodniku. Ako je prostor ispred vrata taman, onda je bolje dati prednost svetlijoj boji.

Crni i sivi tepisi su neutralni i svestran izbor i simbolizuju stabilnost. Zelena boja donosi dobruenergiju i opšte blagostanje. Braon boja jača unutrašnju snagu i donosi ravnotežu.

Crveni tepih je jedna od najboljih opcija. Ako odgovara vašem stilu, možete dati prednost ovoj nijansi. Ne mora biti jarko crven, možete na primer izabrati otirač u bordo boji. Crvena je povezana sa kreativnom Ki energijom, motivacijom, akcijom i dobrim raspoloženjem. Plava bo

Pročitajte još: Najbolja mesta za OGLEDALO u domu: U kupatilu je na ovom mestu idealno

Jedno od glavnih pravila u feng šuiju jeste urednost. Ceo dom treba da bude uredan, čist, bez nagomilanih stvari, kako bi u njemu bila povoljna energija. Zato je važno da otirač ne bude stari, prljav, otrcan. On je deo spoljašnjosti vašeg doma i oslikava kakvo je stanje u vašoj kući. Možete ga redovno prati, održavati, a ako je oštećen ili iscepan zamenite ga novim.

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU