Fanovi kviza "Želite da postanete milioner" BESNI: Svi se slažu da je pitanje za 2 miliona dinara bilo PRELAKO (FOTO)
U pitanju je bila specijalna emisija, gde se poznati takmiče za izabrane dobrotvorne organizacije.
Takmičarka britanskog "Želite li da postanete milioner" dobro je počela, ali je sumnjala u sebe u vezi sa pitanjem za 16 hiljada funti (preko 2.000.000 dinara).
Morala je da odluči na koju životinju se odnosi reč 'ursine' ( u prevodu: medveđi): na vuka, kravu, medveda ili ovcu.
50/50
Mira je priznala: "Ne želim da trošim 50/50 na ovo. Mislim da je to medved... Ili je vuk?"
Iskoristila je pomoć samo da bi bila sigurna - koji je ostavio kravu i medveda.
Foto: Printskrin
Pročitajte još: OD PRVE PRODATE SLIKE KUPIO JE PATIKE: Kad vidite njegove radove, biće vam jasno zbog čega su se našli u Luvru (FOTO)
Takmičarka se osećala mnogo sigurnije kada je odgovarala na pitanje i rekla voditelju Džeremiju Klarksonu: „Prilično sam sigurna da je to medved. C. Konačan odgovor."
Voditelj je odgovorio: "Vaš instinkt je bilo u pravu, to je pravi odgovor!"
Fanovi besni
Ali fanovi toliko voljene emisije bili su zbunjeni zašto joj je potrebno 50/50. I sigurno nisu bili impresionirani što ga je "protraćila" pomoć.
Jedan od komentara na Tviteru: „Ne mogu da verujem da dobija tako lako pitanje za 16 hiljada i još troši 50/50“.
Drugi je odgovorio na tvit: "Sva pitanja su bila prilično laka u ovoj seriji. Zaglupljivanje za slavne osobe?!"
Foto: Printskrin
Treći je dodao: "Nije trebalo da protraćite svojih 50/50."
Mira je na kraju otišla kući sa ogromnih 62.000 funti za svoju izabranu dobrotvornu organizaciju.
Drugi fanovi su brzo istakli da ne bi bilo tako lako da takmičar igra u "normalnoj" epizodi.
Drugi je rekao: "Pitanja su definitivno lakša kada slavne ličnosti igraju u dobrotvorne svrhe."
Treći je dodao: „Gledam #VhoVantsToBeAMillionaire i pitam se da li sam odjednom prilično pametan ili su pitanja sve lakša? @ITV."
Četvrti se javio: „Znao sam sve tačne odgovore do sada, što samo može značiti da su bili laki."
Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU