Zastrašujuće: Broj proizvoda BRZE HRANE namenjene isključivo deci povećan 7 puta u poslednjoj deceniji!

13. 06. 2021. 000000 13:40

Foto: Depozitfoto

Do takvog zaključka su došli američki psiholozi, koji su sproveli anketu među mališanima i njihovim roditeljima.

Pročitajte još: Defektolog upozorava: Umesto u park deca danas idu na palačinke i to objavljuju na Instagramu

Industrija hrane "napada" decu

Ispostavilo se ono na šta su stručnjaci i sumnjali - da to što proizvođači hrane kojima su ciljna grupa najmlađi, izdvajaju ogromne svote novca za reklamiranje, ima zadovoljavajuću povratnu reakciju, jer posle emitovanja većina dece odmah dobije želju da proba te slatkiše. I svaki naredni koji ugledaju na TV ekranu.

Istraživanja pokazuju zastrašujuće stvari

Istraživanja pokazuju da je broj novih prehrambenih proizvoda namenjenih najmlađima porastao u poslednjih deceniju i po za sedam puta, a pritom su uglavnom obogaćene veštačkim aromama, bojama i šećerima.

Najmlađi su sve gojazniji, a roditelji u šoku

Najmlađi su sve gojazniji, što posebno zabrinjava stručnjake, ali i zbunjuje roditelje koji ne znaju kako da im ograniče unos kaloričnih, nezdravih namirnica, a da mališan to ne shvati kao kaznu. Teško im je da pronađu balans, jer ne mogu da uskrate svom detetu nešto što konzumira većina njegovih vršnjaka.

Pročitajte još: Muškarac i beba: Kod novog tate se dešavaju i fizičke promene

Stručnjaci smatraju da je veliki problem to što se u marketinške svrhe koriste likovi iz crtanih filmova, stripova i popularnih bajki, a koji sugerišu deci da će biti jaki, pametni i lepi kao oni ako jedu određeni proizvod. Međutim, problem je u tome što se mahom radi o nezdravim grickalicama koje su pune kalorija, a bez hranljivih sastojaka.

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU