Korona promenila ljubav: Više ljudi se upoznalo preko interneta nego uživo

19. 04. 2021. 000000 15:30

Foto: Depozitfoto

Studija naučnika sa Univerziteta u NJujorku pokazala je da mladi danas ulaze u flert pre svega preko društvenih mreža, što nije iznenadilo istraživače.

Pročitajte još: Pravilo "72 sata" u vezama: Smirite strasti, pa onda razgovarajte!

- Samo smo potvrdili tezu da je internet trenutno najčešće "mesto" za upoznavanje osobe sa kojom bi mogla da se započne ozbiljna ili manje ozbiljna ljubavna priča - navodi Rejčel Maruze, jedna od vođa istraživanja.

Uostalom, mladi sve manje i imaju prilika za opuštene i spontane izlaske, jer je pandemija promenila celokupan stil života.

LJudi više nemaju prilike da se upoznaju.
Veze nisu čvrste
Međutim, istraživanje koje su sproveli naučnici sa Nortvestern univerziteta otkrilo je da veze u koje se ulazi preko interneta ne mogu da se okarakterišu kao preterano čvrste. Stručnjaci su došli do saznanja da korisnici često uzimaju zdravo za gotovo potencijalne partnere.

Time je potisnut i rezultat do kojeg su pre globalne pošasti došli naučnici sa Univeziteta Ročester, kada su otkrili da je upoznavanje partnera preko interneta drugi najčešći način započinjanja veze, dok je prvi - posredstvom prijatelja.

Veze se teško grade, a na mreži se lakše otvaraju.

- To bi uskoro moglo da se promeni, pa da definitivno trijumfuje internet - izjavio je tada Hari Rejs, psiholog i vođa istraživanja. - Građenje veza je postalo izuzetno teško, jer su ljudi pretrpani svakodnevnim obavezama, pa im na kraju ostane samo snage i vremena za onlajn upoznavanje.

Ispostavilo se da je jedan od osnovnih uslova zašto se ljudi tako brzo zbliže preko interneta - priroda komunikacije.

Pročitajte još: Stanislav Popov upozorava parove: Pre braka pitajte ga kako zamišlja zajednički život!

Mnogima je lakše da se opuste kada se ne radi o razgovoru "oči u oči", a mogu i da se predstave pametnijim i lepšim nego što su stvarno. Osim toga, i stepen nervoze je u ovom slučaju daleko blaži.

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU