Kako su maske PROMENILE NAČIN na koji se ŽENE ŠMINKAJU? (VIDEO)

Kristina LJubisavljević

15. 08. 2020. 000000 13:00

Foto: Printscreen/You Tube/ MakeupbyAmarie

Predviđa se da će na godišnjem nivou prodaja ruževa za usne biti smanjena za 24 odsto, podaci su kompanije „Nilsen“.

Pročitajte još: GOVOR mladine mame ostavio je goste bez teksta, a mladoženja ju je IZBACIO SA VENČANJA

Ruž za usne oduvek se smatrao antikriznim oružjem, odnosno što je period ekonomski teži, karmini su se više prodavali, piše italijanski list „Republika“.

To je takozvani „karmin“ indeks, izraz koji je skovao Leonard Lauder iz kompanije „Estee Lauder“, kako bi opisao povećanu prodaju kozmetike i šminke tokom recesije početkom 2000-ih godina.

Pročitajte još: PESIMISTI, OPSTIMISTI ILI REALISTI: Kojoj grupi vi pripadate i šta one znače?

Žene se sada više opredeljuju za kupovinu šminke za oči ili lakova za nokte nego karmina.

Zaključak je bio da su žene kupovinom ruževa za usne zamenile skuplje kupovine koje nisu mogle da priušte, poput haljina i cipela, tokom teškog finansijskog perioda.

Pročitajte još: Najmističniji grad na svetu nalazi se 36 metara POD VODOM (VIDEO)

Zbog pandemije virusa kovid-19 i zaštite maskama, žene se prilagođavaju novim načinima kupovine, neretko putem interneta, i češće se opredeljuju za kupovinu šminke za oči i lakova za nokte nego karmina, prenosi Tanjug.

                                Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU