Kako ćemo LETETI naredne godine? Imaćemo ELEMENTARNU UDOBNOST i bićemo BESNI!

03. 08. 2020. 000000 12:00

Foto: Piksabej

Aviokompanije i dalje svode račune, ali je sigurno da će mnogi bankrotirati. Evropski giganti su već najavili: "Lufthansa" neće širiti flotu nego otplaćivati dugove, a "Britiš Ervejz" će penzionisati flotu Boinga 747. Oporavak avioindustrije "platiće" putnici.

Pročitajte još: Ova zemlja ŠIRI RUKE turistima, daju BESPLATAN PCR TEST, Rusi već šalju ZAHTEV ZA LETOVE

Jedno je sigurno - ono što vas je ranije na putovanjima izluđivalo sledeće godine će vas dovoditi do besa! Naime, poslednjih godina aviokompanije su mic po mic počele da naplaćuju sve, pa i vazduh! Prvo su naplaćivali internet, pa hranu, prvo dodatni, a onda svaki prtljag. Na kraju su mnogi u avionu uveli sistem prodaje i hrane i pića, a neke niskobudžetne prostor za noge i toalet.

Skupo Foto: A. M.
Trećinu prihoda imali su od naplaćivanja pića, hrana i prtljaga!

Sve to, ne samo što će nastaviti da naplaćuju, nego će i poskupeti! Prihod od ovih, dodatnih sadržaja prošle godine kod standardnih aviokompanija činio je oko 12 odsto prihoda. Kod niskobudžetnih donosio je trećinu prihoda!

Pored dodatnih usluga poskupeće i aviokarte. Koje će aviokompanije "preživeti" biće poznato kada se vidi koje su države ponudile pomoć nacionalnim aviokompanijama. Ostali će zbog kredita - propasti.

Pročitajte još: Jeste li spremni da putujete u SVEMIR? Postoji PLAN I PROGRAM, a vaše je da se prijavite

Aviokompanije rade za profit samo kada je kabina popunjena 80 odsto. Zbog toga nije zaživela ideja o socijalnoj distanci i svako drugo mesto u u avionu ostane prazno. Mnogi pretpostavljaju da će se, čak, povećati broj sedišta!

Pakujte male kofere, jer naplaćivaće sve i to još skuplje! Foto: Piksabej

Tačnije, trend smanjenja sedišta vlada već godinama, ali ga mnogi nisu primetili. Američke aviokompanije su počele da "krupnim" ljudima naplaćuju dva mesta, a ove godine Federalna administracija za vazdušni saobraćaj treba da definiše dimenzije sedišta, odnosno odluči šta je "elementarni komfor" u avionu.

A, biznis i prva klasa?
Putnici prve klase činili su pet odsto putnika, ali čak 30 odsto prihoda. To je omogućavalo da se sedišta u ekonomskoj klasi kupe po povoljnim cenama. Epidemiija je uništila poslovna putovanja. Stručnjaci smatraju da je zauvek izgubljeno 15 odsto poslovnih putnika, a da u budućnosti će  kompanije nastaviti sa video sastancima i smanjiti putovanja.
Aviokompanije se neće oporaviti tri, a daleke destinacije pet godina!

Stručnjaci veruju da se avioindustrija neće opraviti tri, a interkontinetalna putovanja pet godina! Uoči epidemije je  ponuda dugih letova bila na vrhuncu, a cene izuzetno konkurentne. Putnici su masovno putovali na Bali i Tajland po cenama evropskih letova, uz sadržaje i veliku udobnost.

Nema više jeftinog Balija i Tajalnda...

Neće više tako biti. Mnogi prevoznici će bankrotirati, a drugi smanjiti flotu. Zbog nestanka konkurencije, moći će da formiraju visoke cene karata za dugolinijske letove, kako bi plaćali kredite za avione.

Pročitajte još: ISTINITA PRIČA: Tri meseca ŽIVEO NA AERODROMU o trošku aviokompanije, pa rekao: Idem sada kući!

Veruje se da će aviokompanije koje su postale globalni lideri u industriji biti najviše pogođene. Dakle, treba birati avione koji pripadaju nacionalnim aviokompanijama, jer su države širom sveta već "upumpale" pomoć od 123 milijarde dolara.

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU