Da li su u "Džipu" napravili nemoguće: Do kraja sveta na struju?
Kada vaše kultno vozilo postane sinonim za sve terence ("Džip") onda ne treba mnogo mudrovati da bi se saznalo "ko je tu gazda"!
"Džip" je bio i ostao "džip"! Terensko vozilo spremno da vas, kako sa ponosom ističu u ovoj kompaniji, odvede po svakoj vrsti terena do bilo koje tačke na planeti!
A da li možete da zamislite "ozbiljno" terensko vozilo na struju? U "Fijat-Krajsler automobilima" ne da su ga zamislili već su ga i napravili!
Dva modela "džipa", koji se prave u italijanskoj fabrici u Melfiju "renegejd" i "kompas", dobili su i "značku" koja nedvosmisleno ukazuje o kakvoj se vrsti pogona radi "4ex".
Pored benzinskih motora i pogona na sva četiri točka tu je još jedan motor - električni! Dakle reč je o hibridnom sistemu, ali onom najnovije generacije "plag-in", što znači da se baterija ovih vozila može dopunjavati ne samo u toku vožnje, kočenja, već i eksterno na običnu kućnu priključnicu ili "vol boks", brze punjače...
Pročitajte još:Uložili su milijardu maraka pre 35 godina i napravili automobil sa KATALIZATOROM! (FOTO)
Autonomija, samo na struju je oko 50 kilometara, što znači da po gradu ili kroz neki nacionalni park na primer, možete da jezdite bez emisije štetnih gasova!
Ali, da li je to postignuto nauštrb legendarnih terenskih sposobnosti brenda?
U "Džipu" tvrde da su sa svojim sistemom uspeli da još dodatno usavrše of-roud karakteristike jer je i obrtni moment zahvaljujući elektromotoru veći!
Pročitajte još:"Mercedes" slavi 40. godina svog "Papamobila", a mi podsećamo: PAPA I U AUTU IZ KRAGUJEVCA! (VIDEO)
Testirali su oni ova vozila, kažu na svim mogućim terenima. Stigli i do Laponije, Polarnog kruga."Džip" je sve ovo izdržao tvrde u "FCA" i potvrdio logo kompanije "Idi gde god hoćeš - radi šta god poželiš". Tako je bilo, podsećaju i u samom početku kada se 1941. pojavio prvi "Vilis-Overland".
PRATITE NAS NA INSTAGRAMU i FEJSBUKU