"Lanča lambda" je ostavila neizbrisiv trag u auto-industriji
Italijanski brend "Lanča" nažalost, ne zauzima sada mesto koje bi mu trebalo da pripada. Oduvek su to bila vozila osobena, možna, nadahnuta, svojstvena. Sada, "lanča" pod okriljem grupacije "Fijat-Krajsler automobili" tavori, a proizvodi se samo jedan model "ipsilon" u Poljskoj.
A modela sa kojima je "Lanča" stekla nezaboravnu reputaciju bilo je na pretek. Ovog puta vam predstavljamo "lanču lambadu" model koji se proizvodio od 1922. do 1931, u nekoliko verzija.
Pročitajte još:Da li znate koji auto Džeremi Klarkson smatra NAJLEPŠIM svih vremena?(FOTO/VIDEO)
Bio je to veoma inovativan auto koji je prvi imao šasiju iz jednog dela ali i prvi ikada sa nezavisnim vešanjem.
Genijalni Viženco Lanča je čak izmislio i amortizere pa je auto imao i izvrsne kočnice na svim točkovima.
Ukupno je proizvedeno 11.200 "lambdi" u devet serija.
Ugrađivana su čak tri motora. Svi sa četiri cilindra.Prvi sa 2.121 ccm i 49 KS, srudi 2.375 ccm i 59 KS i treži sa 2.568 kubika i 69 "konja", Menjači su imali tri ili četiri stepena prenosa.
Pročitajte još: Automobil koji nije na prodaju , a onda se začulo REŽANJE "LJUTE MAŠINE" (FOTO/VIDEO)
Automobili koji su imali međuosovinsko rastojanje od 310 cm nili su i veoma brzi za svoje vreme pa su moglida jurnu i do 120 kilometara na čas.
PRATITE NAS NA INSTAGRAMU i FEJSBUKU