Vozač "Formule 1" Antonio Đovinaci ide stopama Huana Manauela Fanđa!
Na Velikoj nagradi Austrije, kojom startuije ovogodišnji šampionat sveta Formule 1,ali i tokom ostatka sezone, trkačko odelo Antonija Đovinacija, asa "Alfa Romeo F1 Orlean tima" krasiće logo "GTAm"...
Ova je skraćenica od istorijskog značaja koja označava genetski kod performansi brenda "Alfa Romeo" kao i tehničko partnerstvo s kompanijom "Zauber inženjering".
Zvaničan početak sezone 2020. Formule 1, odložen zbog vanredne situacije, počeće 5. jula u Austriji, a tim "Alfa Romeo Orlen" takmičiće se u njoj, nedugo nakon proslave 110. godišnjice brenda "Alfa Romeo" održane 24. juna.
Pročitajte još: Neviđena BRUKA "Volvoa": Povlače 2,18 miliona vozila zbog pojaseva!
Istorija brenda ima snažnu vezu sa "Formulom 1": podsećamo da je "Alfa Romeo" pobedio na prvoj trci "Formule 1" ikada, kao i u prvom šampionatu najpoznatije auto-moto trke na svetu 1950. godine. Tada je sa Ninom Farinom za volanom modela "Alfa Romeo gran premio tipo 158 Alfeta", a taj trijumf je 1951. godine ponovio i Huan Manuel Fanđo u modelu "Alfeta 159".
Istorijska značka "GTAm" biće istaknuta na odelu vozača iz Italije tokom povratka Gran Pri trka, kao omaž novom modelu "Alfa Romeo Giulia GTA". Model ograničene serije osmišljen je povodom 110. godišnjice brenda, i danas predstavlja izraz maksimalnih performansi najpoznatije verzije iz "Alfa Romeo" porodice.
Skup tehničkih rešenja odabranih za modele Giulia GTA i GTAm proizilazi iz tehničkih veština koje je stekla kompanija Sauber Engineering tokom svog dugog rada na Formuli 1. Aerodinamički aspekt je prostudiran i posebno razvijen tako da garantuje optimalna aerodinamična opterećenja, dajući prednost stabilnosti i ravnoteži, naročito pri velikim brzinama. Rad na faktorima aerodinamike obuhvata aktivan prednji spliter, bočne usisnike i poseban zadnji spojler, kao i značajan rad na donjem delu automobila i ekstraktoru.
Pročitajte još:Da li znate koji auto Džeremi Klarkson smatra NAJLEPŠIM svih vremena?(FOTO/VIDEO)
"Đulija GTA" je opremljena verzijom motora "Alfa Romeo 2,9 V6 Bi-Turbo". Zahvaljujući opsežnoj upotrebi ultralakih materijala, postignuto je smanjenje težine od 100 kg u odnosu na "đuliju kvadrofoljo", čime je postignut izvanredan odnos težine i snage od 2,82 kg/KS, što je najbolji odnos u klasi.