ČETIRI navike koje morate PROMENITI da biste sačuvali posao
Većina ljudi smatra da je ispravno sve što urade, ali mnogi nisu ni svesni "toksičnog" ponašanja na poslu koje može da devalvira sav njihov trud. Evo koje loše navike morate hitno da menjate:
Pročitajte još: Šta vi mislite? Što je spisak prijatelja kraći, to je osoba srećnija
Tračevi
Imajte na umu da tračevi na radnom mestu nisu bezopasni. Mogu lako da se prošire i da naškode vašim kolegama, ali i vama. U kolektivima se budno prate zaposleni koji uvek imaju nešto loše da kažu, pa ih se nije teško rešiti. Ukoliko ste predmet ogovaranja, zamolite kolege da sa vama reše problem ili nedoumice. Takođe, ako ste čuli trač, zadržite ga za sebe i ništa ne komentarišite pred drugima. Tako ćete održati bolji odnos sa kolegama i zdravije radno okruženje.
Guranje stvari pod tepih
Iznenađujuće je koliko su ljudi spremni da određene stvari prećute i "guraju pod tepih", nego da o njima otvoreno razgovaraju. Nažalost, većina shvati da je iskren razgovor bolja opcija kada je već kasno. Tako stvarate problem sebi, svom šefu i drugim zaposlenima. Teške razgovore uvek treba voditi u radnom okruženju. Guranje pod tepih nije rešenje. Ključ je u jasnoj komunikaciji.
Šokantno je koliko ljudi tračare, ali i stvari guraju pod tepih...
Nemam vremena za to
Ništa ne može da sabotira vašu karijeru kao odugovlačenje obaveza, bez obzira na talenat, iskustvo i znanje koje imate. Odlaganje poslovnih zadataka je ružna navika koja srećom može da se promeni. Jednom kada iskusite zadovoljstvo zbog dovršenog posla na vreme, više nećete želeti da ga odlažete, a bićete i pod manjim stresom
Pročitajte još: Dobro pogledajte ovaj SAT i ako ga na nečijim rukama VIDITE, znaćete ko je taj ČOVEK
Govor tela
Ponekad nije potrebno da bilo šta kažete, sve se vidi na vama. Ako imate naviku da prevrćete očima pred drugima ili da ležerno sedite u radnoj stolici, time šaljete lošu poruku. Možda deluje bezazleno, ali takvo ponašanje i govor tela ne prolaze nezapaženo i ostavljaju negativan utisak.