Gosti u hotelu prvo primete KUPATILO, ali im ono nije najvažnije - evo šta je u pitanju

05. 03. 2020. 000000 09:15

BROJKE
750.000 kafanskih stolica ima Srbija; 63.000 ljudi radi u ugostiteljstvu; 42.000 dinara primaju zaposleni u hotelima; 32.000 dinara je prosečna plata konobara.

Na kakvo god putovanje da krenu, čim uđu u sobu turisti prvo primete kupatilo. Naravno da će se oduševiti ukoliko je luksuzno, ali će se strašno razočarati ako nije čisto.

Pročitajte još: Roboti će zameniti turističke radnike: Konsijež je ostao bez posla, nek se spremi BARMEN (VIDEO)

Prvi utisak je najvažniji, a dve trećine ispitanika nedavno urađenog međunarodnog istraživanja kompanija koje opremaju hotele, pokazalo je da gosti prvo otvore vrata od kupatila.

Najvažniji je dušek
Foto: A. M.
Čak 95% gostiju je reklo da se ne bi vratilo u hotel gde su videli buđ u tuš kabini

- Iskustva naših hotelijera su potpuno različita od ovog ispitivanja - kaže Georgi Genov, direktor Udruženja hotelijera HORES.

On tvrdi da gosti od hotela traže tri dobre stvari: dušek, jastuk i doručak. Ovi zahtevi su najizraženiji kod gradskih putnika, dok oni koji idu na letovanje vole i prostran lobi, raskošnu sobu, ogroman TV, olimpijski bazen, mnogo zelenila... Oni traže i raznovrsnu hranu, za razliku od gradskih turista koji žele bogat, ali isti doručak - da bi znali šta ih očekuje.

Hejtovanje na društveneim mrežama
Najviše loših postova na društvenim mrežamao gosti ilustruju slikama buđavih pločica i dlakama u odvodu. Inače, u kupatilima gost provede od šest do 30 minuta dnevno.Više od trećine (36%) je odbilo noćenje u hotelu, koji na internetu ima loše slike kupatila.
Hotelijer uloži u izgradnju, ali ne i posteljinu!

- Naši hotelijeri sav novac ulože u izgradnju i uređenje objekta, a najmanje para im ostane za posteljinu i inventar, a gostu je najvažnije da se naspava, ne da gleda u zlatne vaze u holu - ističe Genov.

Pročitajte još: Više od milion Srba lane letovalo je u Grčkoj, a evo šta je najnoviji HIT u ovoj zemlji

Hotelijeri u zapadnim zemljama 20 odsto investicija ulažu u marketing i promociju hotela. U Srbiji to nije slučaj.

- U Srbiji sva ulaganja u novi hotel u prve dve godine se finansiraju iz tekućeg poslovanja, što je izuzetno pogrešno - zaključuje Genov.