Ово питање може да вас сачека на разговору за посао!
"Током разговора за позицију менаџера, питали су ме: 'Шта бисте урадили да неко од ваших запослених одбије да вас послуша?'. Шта је добар одговор на то питање?", гласио је почетак објаве једне Емили која је ово питање поставила на популарној платформи Qуора.
Наставила је:
"Постоји много начина на које можете да решите ову ситуацију, али даћу вам пример који ће им се допасти. Као менаџер, важно је да пронађете начине да сарађујете са свима, без обзира на њихов став. Прва ствар коју треба да се питате, јесте да ли је то ново понашање. Ово вам даје добру полазну тачку куда даље.
Ако јесте, време је за анализу основног узрока. Као менаџер, прво треба да пођете од себе. 'Да ли ја тражим од некога да уради нешто што није у његовом опису посла?', добар је почетак. Ако је одговор одричан, размислите о начину на који сте нешто рекли. 'Да ли је особа погрешно протумачила оно што сам рекао?'. Запамтите, није увек важно шта кажете, већ како то кажете.
Такође се обратите колегама на истом положају или изнад вас. Никада не разговарајте о људским ресурсима са људима испод вас осим ако то није посебно тражено. Можда имају увид у то зашто се запослени тако понаша. Следећи корак је да седнете и разговарате са запосленим, по могућности са сведоком, како бисте постигли бољу комуникацију између вас двоје. Овај разговор такође може да доведе до неких ствари којих нисте били свесни (породични проблеми, забринутости око реструктурирања посла, итд.).
Ово је време да поново узмете у обзир његово размишљање, а такође јасно можете да дате усмено упозорење. Ако се проблеми наставе, требало би да наставите са писменим упозорењем о непослушности. Даља упозорења увек нека буду написана, као и потписана од стране запосленог и сведока. Ако то имате, имате документацију која подржава отпуштање запосленог", написала је једна Емили.
У коментарима су се јавили бројни менаџери и надређени из великих компанија. Сложили су се и открили како гласи најбољи одговор на ово питање на разговору за посао:
"Одговор би гласио: 'Зависи. Имате ли на уму конкретан пример?'. У малој компанији: 'Да ли је ваш запослени имао лоше епизоде овде?', у већој компанији: 'Да ли имате писмене дисциплинске смернице? Шта оне налажу?'. Идеја је да наведете свог послодавца да говори јер: то ће вам показати да волите да сазнате чињенице пре него што почнете да делујете, можда ћете научити много о компанији и добићете назнаке како да поступите. Да бисте на крају постигли поене на интервјуу, покушајте да наведете пример са претходног посла где сте успешно решили сличну ситуацију".
Мондо
Бонус видео